6/27/2010

Happy Born-Day, Geng Baik!

Ini adik aku. Namanya Nur Zulaikha. You can call her Ika or Angel-Ika-Cili because she got the lip. Fantastic. Naturally, she is photogenic. You can place her in whatever type of camera and honestly, she can rock it. Yeah, just see the picture. Aku label Ika as degil & keras kepala. But deep inside, I know, she is kindhearted. Dia ada satu sifat yang bukan semua orang ada : pemaaf. Aku tahu, tu la antara salah satu kriteria yang bezakan antara kau & aku. Mak cakap, kecik-kecik dulu Ika baik. Kena sekeh dengan aku pun buat dek je. Patut lah aku suka sangat kacau dia. Letak stokin kat tangan, letak bra kat mata, jolok hidung pakai cotton bud, letak spender kat perut, masukkan bola kecik dalam hidung. Akhirnya, dia pun jadi nakal macam aku. Tapi kan, sebab aku sayang dia lah aku buat macam tu :) Dari kecik lagi kitorang memang geng. I consider her as one of my best friend. So sempena hari jadi kau hari ini, aku nak bagitau yang aku sayang kau, Ika. Macam mana aku protect family kita, macam tu jugak lah aku akan protect kau. Belajar rajin-rajin okay. Dari dulu lagi aku nampak kau ada potensi. Aku, Mak, Ayah, Annis, & Alysha, semua sayang kau. Ingat tu dalam-dalam.

Happy born-day, Angel-Ika-Cili.

6 comments:

NZ said...

thanks, sayang ! *lap air mate ! ;) hihi.
honestly, ur the best sis i've ever had. 1

Unknown said...

happy bday to her....cantiknya mata dya...^_^v

Surat Untuk Hujan. said...

jeles-jeles.
ha ha ha.
xdelah. gurau je :)
thank you awak, bg pihak dia :D

tieha ismail said...

ishh3 sme laa cam tieha ngan adik tieha....cyg ngat dier....kirim wish besday kat der k....

FCUTEAM said...

happy born day.. ^__^



My new entry:
Buah dada justin bibir disensor... kenapa?


.

Surat Untuk Hujan. said...

:)