6/25/2010

26/6/2010.

Suko. Suko. Suko (bahasa nogori). Tadi pergi Kolej Risda. Sekolah ayah buat kursus motivasi kat sana, untuk budak-budak tahun enam & lima. Padan muka, Alysha pun kena join sama. Walaupun esok Alysha dah balik, tapi serious waktu ni, dalam hati ada rindu. Rindu nak hembus nafas kat telinga dia & lempang pipi dia bertubi-tubi bila dia tengah fokus main FB. Lagi rindu nak ejek dia, "yeay-yeay, Alysha suka Amar Shauki". Confirm, sepantas kilat, gua kaget kena bantai. Tapi takpe, aku sekeh balik. But then, dia sekeh aku lagi. Continuously sampailah ada yang nak mengalah :) Particularly, the other story, aku kagum dengan semangat ayah. He is very passionate. Dia tak kisah walaupun orang tak nampak satu pun kerja dia. He is the man. Unfortunately, disebabkan ini, aku tahu ramai tak puas hati dengan ayah. Orang ingat ayah jenis yang sambil lewa sebab tak suka tunjuk muka. Suka hati korang lah nak rasa apa. Yang penting, jangan sampai kat telinga aku sudah. Dah-dah, yang penting aku happy semalam. Dapat spend masa banyak-banyak dengan family. Unfortunately, Ika tak join sekali. Kitorang kejar masa tadi. Tak mungkin dia boleh siap dalam masa 15 minit macam kitorang. No way in hell.

Focus.

Double focus.

Tak fokus.

Sebab mak? HAHA.

Makku cinta & Alysha ponggeng.

Makku cinta & Ati baik.

Makku cinta, Anis Squidward & Alysha ponggeng
(gambar kejam. gua takde).

Hip hip. Hooray!

No comments: