6/26/2011

Maaf Ayah.

*Ayah marah
*Nangis
*Nyorok dalam bilik
*Nangis
*On facebook
*Tulis status sedih
*Menyesal, delete balik
*On Twitter
*Update status, start conversation
*Nangis
*Ayah lalu depan bilik
*Nyorok bawah meja solek
*Ayah keluar rumah
*Nangis
*On the phone
*Nangis
*Off the call
*Nangis
*Duduk sebelah Mak, join tengok Youtube
*Nangis
*Mak gigih gelakkan aku
*Eksos Ayah berbunyi tanda Ayah dah balik
*Aku nyorok lagi dalam bilik
*Timbul perasaan nak buang air kecil
*Nak keluar, bilik Ayah dekat dengan tandas
*Ajak Annis dengan Alysha tengok video untuk lupakan hajat
*Sakan ketawa, perasaan nak membuang makin membara
*Dua jam setengah berlalu, Ayah still tak tutup pintu
*Ayah padam lampu
*Berlari. Oh shit

Keesokan harinya :
*Ti, cepat siap. Nak pergi berurut (Aku berlari tukar seluar sampai terlupa mogok dengan Ayah)
*Aku ni touching je lebih. Ayah marah sebab Ayah sayang. Benda ni yang budak-budak zaman sekarang buat-buat tak pandang. Termasuk aku yang kebiasaannya : hanya pentingkan apa yang aku rasa.

It's hard to find Ayah in any family photos. I should take more pictures of him.

1 comment:

miss anonymous said...

you are very good indeed :)