6/21/2010

When You Make Me Feel Comfortable : Kawan.

Seeking for a real friend is like involve in a real battle.

Bila ada orang tanya aku "kau kawan dengan dia?" the most probably answer would be "nak buat macam mana, dia buat aku rasa selesa" sebab aku rasa jawapan tu tepat dari hati. Aku tak pernah ambil peduli apa yang orang lain cakap pasal kawan aku. Selagi dia baik dengan aku, aku dua kali ganda baik dengan dia. Tak kisah lah apa yang orang lain nak kata, apa orang lain nak keji. Aku pun tak punya harta dan rupa. So nonsense lah kalau itu yang aku cari. Cukuplah sekadar dia respect aku dan aku respect dia. I don't need consultant to advice who suits me the best.

Note : Aku bosan dengan orang-orang yang melihat kepentingan dalam mencari kawan. Tak cool langsung.

3 comments:

tieha ismail said...

haa tol tuh...kwn kene ikhlas...susah senang biar same2...tol x...???

nija said...

yup...
btul tu...
aku pon tak suke...
biase org yg ckp tu,perasan je diri die tu bgus...
die sbnr nk ckp " dr ko kwn dgn die, baik ko kwn dgn aku yg baik ni ha"
berkawan pon nk kene kaya, ade rupa n pandai ke?
org pilih bulu ni mmg berbulu... ignore kan aje!

Surat Untuk Hujan. said...

btol tu, tieha, ros.
even though, org yg kte kwn tu slalu kne kutuk, kenapa kita yg dah rasa kita selesa kawan dgn die, perlu tgglkan die?
aku rse they seeking for approval.
frankly speaking, i hate that.